Uitgever >


Willem II PromoMagazine is een uitgave van Novio Media Uitgevers / Buro Mauritz (sinds 1984) in smenwrking met Bert Heijnen Producties. Novio Media tekent voor de acquisitie en commerciële exploitatie en redactionele coördinatie . Al bijna vier decennia lang. Tussen 1984 en nu produceerde deze uitgever onderscheidende uitgeefconcepten, themakranten en jubilea-uitgaven zoals De Tilburg 750 jaar Jubileumkrant en soortgelijke uitgaven voor o.a. gemeenten als Breda, Amersfoort en Roosendaal. Hieronder een kleine selectie van eerdere spraakmakende en commercieel-creatieve (voetbal)kranten, magazines en nieuwe media uitgeefconcepten 


 

 Novio Media, Paul van Ostayenstraat 36, 5103 PS Dongen / 0162 - 31 32 89 en  06 24 95 68 40  / Info@Novio-Media.nl - Site: Novio-Media.nl  / Site: Willem-II-Magazine.nl - E-mailadres voor deze uitgave: Info@Novio-Media.nl 


  

Het Willem II PromoMagazine is een co-uitgave met Bert Heijnen Producties, een uitgever en publicist met evenals Novio Media een ruime ervaring van bijna 35 jaar op het gebied van aansprekende en creatieve uitgeefconcepten. Bert Heijnen tekende ook voor het hoofdredacteurschap van onderstaande Novio Media-uitgave en verdiende eerder zijn voetbalsporen onder meer als voetbalverslaggever voor Langs de Lijn. De portfolio van Bert Heijnen Producties vindt u hier en een CV op deze pagina.

Bert Heijnen Producties, De Lingst 73, 6081 GK Haelen / Leudal - Site: BertHeijnen.nl -  Bert@BertHeijnen.nl - 06 24 75 03 25 


 

Enkele voorbeelden van eerdere uitgaven > ( een completere portfolio vindt u hier:)

 

Vitesse Gelderland Magazine - Huis aan huis in Arnhem en omliggende plaatsen, maandelijks steeds 4 dagen voor een thuiswedstrijd. Krant gaf een boost aan de verkoop van losse tickets en seizoenkaarten. Als van binnenuit gestuurd communicatie-instrument droeg Vitesse Gelderland Magazine bij aan het imago van Vitesse als Gelderse club.  Oplage: 64.400.

 

 

 

 


Roda JC Regionaal - Ook deze magazine-achtige voetbalkrant stuwde het bezoekersaantal van het Parkstad Limburg Stadion (voorheen Stadion Kaalheide) aantoonbaar omhoog. Verspreiding in zeven Limburgse gemeenten. (Heerlen, Kerkrade etc.) Oplage: 57.100) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jubileumgerelateerde en themauitgaven - Jubileumkranten voor talloze lokale amateurclubs en themakranten rond special events. Voorbeeld: VV Opheusden PromoMagazine ter gelegenheid van de wedstrijd tussen VV Opheusden en het World Master Team (oud internationals, gemixt met BN-ers en TV-personality. Oplage 17.000 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Uitgeefconcept en promosite ter gelegenheid van de 50-ste verjaardag van Johan Cruyff op 25 april 1997. De internet-felicitatiedienst werd ontwikkeld en opgezet door uitgever Hans Mauritz ten tijde van zijn partnership in SBA Internet Services, een zuster-BV van het Waalwijkse SBA Automatisering, destijds sponsor van RKC. Tijdens de actie adverteerde SBA gedurende twee wedstrijden middels boarding waarbij de Studio Sport het reclamebord twee maal vol in beeld nam. Op de verjaardag zelf was het voor tal van omroepen een item en op zaterdag 26 april besteedde nagenoeg alle dagblad aandacht aan de wereldomspannende actie waarbij maar liefst per e-mail (geheel nieuw fenomeen tijdens de prehistorie van het internet in 1997) 120.000 plus mensen Johan feliciteerden. Van Del Pierro tot Pele en van Beckenbauer tot Ferenc Puskas


Amateurvoetbal,net - De eerste voetbalportal op Internet. In samenwerking met Ben Wijnstekers. Gestart in 1998 en kort daarna verkocht aan Heineken. Niet doorontwikkeld onder dit internetadres.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 ( een completere portfolio vindt u hier:)